miércoles, 9 de septiembre de 2009

EL PIRATA I LA RATETA



Jo vaig ser un bon pirata
navegant el meu vaixell,
atrotinat i molt vell,
amb la meva amiga Rata.

Anàvem per l'ample mar
blau, obert de bat en bat,
pescant lluç i bacallà,
sardinetes per dinar.

La rateta em va mirar
amb la seva gran mirada,
la carona d'enfadada
i de sobte, em va parlar:

- No m'agraden les sardines!
Una rata amb bona imatge
vol un bon tros de formatge
o potser, una amanida! -

Jo no m'ho podia creure!
- La rateta m'ha parlat? -
Sembla que estic marejat...
Ara torno, haig de seure.

Quan em vaig recuperar
l'hi vaig dir a la rateta:
- Anirem amb la barqueta
fins a port, per anar a comprar

un formatge ben rodó,
un enciam i tres tomàquets,
cogombrets, pipes salades...
Tot plegat serà ben bo! -

La Rateta molt contenta
em va fer una abraçada,
va sortir empolainada
agafant-me amb la maneta.

Aquell dia vam dinar
més feliços que cap altre,
jo i la meva amiga Rata
navegant pel nostre mar.




No hay comentarios:

Publicar un comentario